Äntligen resultat

Hittills har det inte funnits anledning att redovisa golfresultat. I dag hade jag mycket trevligt sällskap och kände mig harmonisk och frisk (har varit litet hängig med förkylning sedan jag kom). Egentligen inget att skryta med, men vår bana är svår, 88 slag. Tyvärr hade Hans 87. Damerna vi spelade med i landskampen Thailand - Sverige hade inte mycket att sätta emot vad gäller golf.
Kvällen ägnades åt turism med pepparstek.
Bilden idag: utsikt från massage på stranden vid Springfield


Kommentarer
Postat av: Karin

Jo då, pepparstek låter gott, men jag har just kommit hem från ett grandiost julbord på Grand i Lund med bl a sprängda ankor och rökta älgar, så jag är inte avundsjuk. - Mussi ringde idag fr N.J.

och ville ha din adress. Kan du skicka den på mail till mig.Jag ringer henne i helgen

2008-12-11 @ 23:30:12
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0