En god dag

Denna dag har jag haft fint sällskap av Axel och Hanna. Medan de sov hade jag ytterligare biladministration i Hua Hin och Pramburi (genom ombud). Nu är bilen registrerad på mig, sista pappret undertecknas i morgon.
I lättjans tecken tog vi oss an resten av dagen.  Stillsam lunch (bild 1) och efter litet vila, springfieldstranden med massage där Axel försattes i en plågsam bryggställning (bild 2). Han klagade dock inte.
Hans, de frågar efter dig på stranden "where is friend?". Outplånligt kanske inte minnet av dig är, men det finns kvar ett tag...
I kväll åker vi in till Hua Hin fvb av ungdomar till Surat Thani. Först middag.
Tack alla ni som läser detta! Kommentera hemskt gärna, men kom ihåg att allt ni skriver blir offentligt worlwide!




Kommentarer
Postat av: Khun Hans

Även jag minns massagen, så det är inte mer än rätt att det är ömsesidigt.

Har kört Eagels på min anläggning, fantastiskt. Bara det motiverar att även du skaffar en. Det kan ju vara roligt att kunna koppla av mellan övriga högtidsstunder som ligger framför dig.

Hoppas att tävlingen går bra, ge dom vad de tål, ta dig sedan en öl, och hälsa till Oj (246)

Hans

2008-12-17 @ 17:42:06
Postat av: Bosse

Om du vill roa dig med andra saker än läsning,golf och massage kan jag rekommendera min son Eriks webbtjänst Låt dem sjunga det för dig. Länk: www.sr.se/cgi-bin/P4/sjung/sjungself.asp. Den finns även i en engelsk version: Let them sing it for you.



Förresten: Vad har du gjort av trombonen?



Bosse

2009-01-12 @ 14:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0