Nyårsafton

Idag litet dyster nyårsafton. Björn och Chris åker på nyårs/födelsedagskalas i Hua Hin. Själv vårdar jag en förkylning (på retur) och får fira i stillhet. Skall avsluta julskinkan och se om det finns någon snaps kvar sedan julafton -vi håller tummarna.
jag har sagt det tidigare: det är jättekul att kommunicera på detta sättet. Enligt statistiken är 30-40 personer inne på min blogg varje dag! Tack. Kommentarer mottages tacksamt.
Inspiration till bild saknas, men jag skall bläddra i bildskatten på datorn.
Karin Gard: är din mailadress Spray?

Titta vad jag hittade! Fantasi?

Kommentarer
Postat av: Khun Hans

Man kan ju fundera på bildtext:

- Vaddå, hade jag verkligen 7 slag, det är ju ett korthål !

- Ja, men du hade väl oxå 7 slag ?

- Tycker du verkligen att jag skall byta driver ?

- Visst, även jag har gått över till Tailor Made !

Khun Hans

2008-12-31 @ 11:41:31
Postat av: Inger

Gott Nytt År Olle!

Hoppas förkylningen blir kortvarig. Här är vacert vinterväder idag. En lugn dag som lämpar sig väl för promenad med efterföljande avkoppling med bok i soffan.

2009-01-01 @ 12:29:39
Postat av: Karin

Vilken vacker bild!

Ja, min mailadress är spray.se.

Ta nu väl hand om dig så du snart blir frisk igen och kan imponera på oss med nya, fina golfresultat!

GOTT NYTT ÅR!

Karin

2009-01-01 @ 16:18:36
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0