Härliga dagar



Senaste veckan har varit rolig, sentimental och omtumlande. Nu börjar en ny fas i livet .Den bästa säger någon. I så fall måste den bli utomordentlig, för jag tycker att resan hittills har varit alldeles tillräckligt bra. Goda familjerelationer,goda vänskaps d:o samt ett arbete som har varit mer än ett "jobb". På fastghetskontoret har jag känt (och dessa yttersta dagar fått bekräftat) att jag har gjort någon slags avtryck och också uppnått resultat. Ingenting hade varit möjligt utan goda medarbetare och kamraterna i ledningen. När jag nu lämnar landet tackar jag alla som har varit min omgivning på ett eller annat sätt. Det har varit en kul tid, vi kanske kan starta igen vid Valborg.
Next stop - Thailand.

Kommentarer
Postat av: Ingrid Tagesson

Heja Olle - hoppas att du får en härlig tid i Thailand men jag hoppas också att vi så småningom får se dig i fåderneslandet igen. Förstår att det varit fullt upp med firande så vila och njut nu! F.ö. - vill du ha olivolja i år - hör i så fall av dig. Hälsningar Ingrid

2008-11-23 @ 16:28:43
Postat av: Petra

Ciao

Hoppas resan ner gick bra och att du får en go tid där nere.



//Petra

2008-11-24 @ 13:13:25
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Krister Honkonen

Ha´t bra i Thailand! Orkade inte upp efter festen för att vara med på avtackningen men vi fick ju åtminstone en pratstund i novembernatten.

2008-11-24 @ 16:25:25
URL: http://www.marksaneringsinfo.net
Postat av: Lisa

Hej! Kolla in min fotoblogg, värt ett besök :) Tack!

2008-11-24 @ 16:30:26
URL: http://picturesofme.blogg.se/
Postat av: Gunilla N

Ha det riktigt skönt i Thailand. Här har vi haft blåst och någon minusgrad, bara så du vet...

Huset ser väldigt fint ut! Njut!

2008-11-24 @ 22:35:08
Postat av: Mona

Nu sitter du nog på dín terass och njuter av värmen! Fortsätt m det... Här är det kallt men dock vackert!



Ha d nu riktigt skönt och pusta ut efter en hektiskt vecka här hemma.

:-) /Mona

2008-11-25 @ 14:10:05
URL: http://www.goteborg.se/fastighetskontoret
Postat av: Jakob Andreasson

Hej Olle

Jag kom tillbaka från ett 30 gradigt Thailand till två minusgrader på Landvetter i söndags. Avundas dig som får vistas där nere under vintern.



Tack för gott samarbete genom åren! Händer det nåt skoj i Burmabacken lovar jag att "plåga" dig här på bloggen med detaljerna. :-)



Jakob

2008-11-25 @ 14:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0