Lata dagar



Efter hemkomsten har jag levt ett lättjefullt liv. Ni känner igen: golf, massage, god mat men denna gång med kärleksförtecken tydligare än tidigare. Alltså underbart. Temperaturen har väl nu på kvällen gått ner till + 32, så det är en skön svalka. Ännu inget regn.
Några nya prisiakttagelser. Vi var på marknaden i Cha Am. En stor kycklingfilé för två, 40 baht, sex ägg 15 baht, grönsaker inkl knippa sparris 40 baht osv. Lever man på det viset blir det inte kostsamt. Nu har vi väl inte gjort det ännu, men kanske vi i framtiden har fler hemmakvällar...
Imorgon golf med goda vännerna Natalie, Lou och Bob. Kl 0904, det blir en varm runda med väldigt trivsamma spelare.
Dessutom Palm Hills bästa caddies! Kanon.
Nu dusch sedan till Ta för hemlagad middag, mums!
Bilden idag: Ta arbetar i trädgården (ni känner väl igen mangoträdet, träd behöver också uppmärksamhet).

Kommentarer
Postat av: Lars P

Det är bra att Du anlitat en trädgårdsmästare eftersom trädgårdsarbete kan vara alltför ansträgande med Ditt blodtryck!

2009-04-08 @ 15:50:46
URL: http://ollethai.blogg.se/
Postat av: Khun Hans

Jag får laga min mat själv jag. Inköpen gör jag på Oj, visst, namne med Palm Hills caddie nr 1.

Hälsa alla inklusive flickorna i reseptionen.

2009-04-08 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0