Puppan brister



När jag kom hem till Chokamol fick puppan brista "Puppan öppnade sig och fram kom en vacker svan", var det inte så enligt H C Andersen? Här fick bilen komma fram. Jag njuter som vanligt. För golfintresserade kan meddelas att jag igår uppnådde 83 slag, vilket innebär hcp-sänkning.
I går var Ta och jag tillsammans med en moster till Ta hos en munk för som Ta sa "good luck". Jag vet inte riktigt vad som skedde, men civilståndet är inte ändrat... Intressant med den ockulta sidan av buddhismen, vi brände ett särskilt ljus på kvällen, en gåva från munken. Troligen extra good luck. Vi får se.
Snart Sverige igen, den 29 april landar jag i Göteborg. ännu har jag inte förberett mig mentalt.

Kommentarer
Postat av: kKhun Hans

Hej !

Välkommen den 29:e. Hoppas att vädret då kommer att vara lika fint som nu.

Khun Hans

2009-04-07 @ 10:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0