Efter utflykt

Hemma igen efter tre dagars utflykt i en annan del av djungelen än tidigare. Denna gång Kanchanaburi- och ratchaburiområdena. Det handlade om golf. Ca 40 skandinaver (98% svenskar) i en buss. Fina arrangemang och trevlig samvaro. Jag var inte yngst, men... Delade rum med Bob, vi snarkade inte alls, vad har hänt?
Det blev tidiga morgnar och någon gång sen kväll så nu blir det gott att ligga i egen säng med siktet inställt på sovmorgon -ljuvligt. Kanske efter sen frukost massage på stranden. Det kör dock ihop sig, jag måste ju hämta bilen från service på Honda. Ok, jag gör ett flödesschema och jobbar efter det.
Här är fortfarande kallt, 26 - 30 grader men förkylningen är nästan borta. Jag har hört att ni har ännu kallare, brr.
När jag kom hem blev jag glad och överraskad över att så många hade varit inne på bloggen trots att det inte fanns något nytt. Bra att ni hänger med. Jag vet inte hur jag skall lösa kommunikationen när Peter Z och jag är i Malaysia, Singapore och Hanoi. Något skall jag väl komma på.
Bilder idag: Ett fruktfat vid en lunch (detta är toppen), Bob slår ett slagskott




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du nu här hemma o vilar upp dig iför min ankomst på torsdag.

Peter Z

2009-01-11 @ 10:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0