Det är mycket nu...

Inledde dagen med byggmöte. Chalong, byggmästaren, åtar sig renoveringen medan jag är i Sverige. Ta byggledare. Vi är överens om hela projektet. Ta lyckades t om förhandla in exteriör ommålning i det ursprungliga priset.
Mitt på dagen tandläkaren för småjobb. Rootcanal i september. Skräddaren, fiskmat, banken mm + lunch innan vi fick åka hem till välbehövlig vila. God middag vid HuaHin stranden, jag åt anka med ingefära, mums. Dock litet konstigt att äta med kniv och gaffel . Innan dess besök på nattmarknaden vid Grand. Myggracket, gul, inhandlades, Axel. 
Dagens boktips (har jag tipsat om denna förut?): Bernhard Foys tredje rockad av Lars Gustafsson. Mycket fängslande skröna (-or?)
Bilden idag litet fantasilös. Jag vid Banyans signaturhål. Underbart med öppning mot havet. Minuten senare hade jag skickat bollen in i buskarna till höger (som är så långt ut att de inte ens syns på bilden).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0