En vanlig dag

Kroppen vänjer sig fort. Trots +39 grader 18 hål på förmiddagen och middag på em med goda vänner. Kvällsmat, vitlöksfisk, i Hua Hin, mumsigt. Däremellan sabay - vila.
En hygieniakttagelse: geckoödlorna hade ätit upp tvålen. Tyvärr höll de sig inte på samma ställe när den hade gått genom deras små kroppar. Städa efter dessa i övrigt nyttiga djur nödvändigt

Dagens boktips: "Vi de drunknade" av Carsten Jensen.

Mitt telnr i Thailand, det är bättre att ni ringer det numret för då betalar ni. På mitt svenska nr kommer notan för samtalet till mig: +66868074920.

Bilderna idag: i klongen växer näckrosor, jag vet inte vad de heter på thai. I alla fall är det kloka varelser. Under den varma och påträngande ljusa dagen håller de stängt. På natten med svalka och lättare levnadsförhållanden öppnar de sig!



Kommentarer
Postat av: Khun Hans

Hej !

Låter som att du har det bra. Själv har jag precis kommit hem från Olympia. Hade tippat 3-2 och fick rätt, så även jag mår bra.

Var din putter glödhet ?

Hälsningar

Hans

2009-07-12 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0