Första dagen + ankomstdagen

Nu vaken efter orolig natt.
Några konstateranden:
Varmt, idag kl 1100: +39 grader C
Huset står kvar, viss städning behövdes + avfrostning av kylskåp som jag hade glömt stänga av.
Bilen startade direkt, tack!
Grannarna finns kvar, har redan träffat Neng Noy, Claus och Bob

Vi kom iväg från flygplatsen tidigt. Kom till Chokamol vid 11-tiden. Åkte till Hua Hin och åt lunch och shoppade det nödvändigaste. Åter hem för litet vila därefter till Tas by för att hälsa på släkt och vänner. Tidig säng med ojämn sömn.
I morgon golf med vännerna Lou och Natalie, kul.
Dagens boktips: "Shantaram", jag har glömt författarnamnet, men i bokhandeln vet man.
Bilder idag
1. "Jag" avfrostar kylskåpet och tar hand om efterföljande översvämning ( som ni ser är det Deng och Ta som är aktiva)
2. Chalong, byggmästaren, kom på besök på morgonen. Här matar han fiskar i klongen




Kommentarer
Postat av: Khun Hans

Hej !

Fina bilder. Har precis städat mitt kök, får barn och barnbarnbesök. Jag fick göra det själv.

Låter varmt med 39 grader, hoppas att det inte blir för varmt på banan, dock är väl din putter glödhet som vanligt.

Hälsa alla

Hans

2009-07-11 @ 09:36:59
Postat av: Khun Hans

Hej !

Som vardagsmedlem- inget spel idag. Dock, att vandra på banan i kvällssolen är inte fel. Målet, att hitta lite bollar till Palm Hills spel uppfylldes. Dom ligger nu i högen med förberedelsen till återkomsten.

Kan se framför mig hur du sitter vid klongen med en bok i ena handen och kvällens ljud i öronen.

I morgon Olympia, HIF mot Elfsborg, vi får se hur det går.

Hälsningar

Hans

2009-07-11 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0