Inget särskilt

En dag utan stora händelser. Besök i Hua Hin hos skräddaren mm. Tittade också på material för renoveringen. Ta arbetade i sin trädgård medan jag vilade. Därefter middag hos Ta. Nu tillbaka i Chokamol för tidig säng.
En vanlig dag går mot sitt slut. Tack!
Bilder idag. Vårt utomhusakvariums innevånare har vuxit. Alf och Marita känner igen dem. Vi matar dem, men det kan inte bara vara den goda maten (senast kaninpelletter) som gör att de växer så ohämmat. Det har inte varit någon utfiskning sedan grannen hade byggjobbare som bodde i huset medan de renoverade. Deras mathållning bestod mest av fisk från klongen.
Vi har diskuterat att fiska, men vi känner nästan fiskarna som familjemedlemmar, och då går det ju inte...




Kommentarer
Postat av: Khun Hans

Igen, fina bilder

Hans

2009-07-24 @ 23:55:05
Postat av: Alf

Alltid lika spännande och roligt att läsa om ditt thai-liv. Sälvklart känner jag igen firrarna men vem är Marita? Minns inte att jag träffade henne när jag lånade ditt hus.

2009-07-27 @ 12:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0