Rapport

Igår ingen blogg, busy,busy. Morgonen golf, 86 slag, två birdies på backnine. Em vila. Därefter excercise. Kvällen party på terrassen med grannarna/vännerna Neng och Claus. Thaibuffé som damerna ordnade. Claus och jag gjorde slut på det som fanns i mina flaskor (slattdag). Härligt! Mår dessutom bra idag...
Denna dagen har varit litet osorterad. Vi började hos Ta. Hon hade en anställningsintervju. Säsongen börjar snart och hon behöver någon ny medarbetare. Därefter handla "umbrellas" dvs parasoller. Ett hopplöst företag. Till slut visade det sig att de inte var färdiga. Då hade vi åkt till Cha Am två gånger i detta ärende.
Nu är jag ensam en stund. Ta har köpt en cykel och tränar med den och en likaledes cykelburen kompis i Baan Kwai när solen inte bränner.
Dagens boktips: Flugfällan av Fredik Sjöberg. En betraktelse över samlandets psykologi. Underfundig och kul (tack Ragnar!).
Dagens bild: Lou och jag vid sista hålet på Banyan. Vi hade faktiskt kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0