1:a advent 2009

Ljuständarhögtiden firas inte alls i detta landet. Däremot kan jag anknyta till tidigare klagomål på ljusdisciplinen i trafiken. Ett effektivt sätt att göra sig osynlig som motorcyklist i kvällsmörkret är att fylla varukorgen framför strålkastaren. Mycket populärt, tillämpas av de flesta.

Stillsamt i övrigt. Vi har ätit middag i form av "barbecue". Jag glömde kameran, hade tänkt dokumentera denna restaurangidé. Återkommer.

Cool season, nu blir folk förkylda. Vi falanger tycker att det är högsommarväder.

Ingen bild idag alltså.

Jag saknar kontakt med min läsekrets. Ni behöver inte kommentera här. Mail går ju alldeles utmärkt.

Dagens namn: Karl Oskar Nilsson, Ljuder

Dagens citat: "The way things are going, they´re going to crucify me". The ballad of John and Yoko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0