Wedding? Forts VI

Denna dagen har varit uppochnervänd pga att en granne hade en krock på motorvägen på morgonen. Tid har tillbringats på emergecyroom och sjukhus. Nu ok.
Dessutom ikväll party vid templet. Det skall bli kul. Dessa partys håller inte på länge men de är intensiva...

Föesöker vara mer utförlig imorgon.

Dagens enda bild visar hur jag försöker forcera en tull in till blivande bruden.

Dagens namn: Uri Geller

Dagens citat: " Jag bad om is, men detta är ju löjligt". Avlyssnat i baren på Titanic







Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas att varken ni huvudpersoner i wedding eller gäster råkat illa ut. Kram

2009-10-30 @ 19:34:49
Postat av: Karin

Jag säger det igen - Olle, kör försiktigt,! och inte motorcykel

2009-10-31 @ 13:18:45
URL: http://..
Postat av: Karin

Jag säger det igen - Olle, kör försiktigt,! och inte motorcykel

2009-10-31 @ 13:20:01
URL: http://..
Postat av: Alf L

Massor av grattis. Jag är grymt glad för din skull Olle. Så fantastiskt spännande att läsa om allt du varit med om de senaste dagarna. Häftig sysselsättning när det är kass program på TV. Skall tänka på det !!!!

2009-10-31 @ 13:57:35
Postat av: Franky

JÄTTEgrattis på dig/er

2009-11-03 @ 09:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0