Wedding?, forts

Innan jag överhuvudtaget kom i närheten av Ta måste jag passera ett antal hinder bestående av två personer med ett band mellan sig. Enkelt nog kunde jag betala tull och komma igenom. Dyrast var sista gränsen, men även där var jag beredd att hosta upp det som behövdes. Ceremonin var uppdelad i tre delar (minst).
 Del 1. Vi och den närmaste släkten samlades på egen hand för att beskåda de håvor som jag hade medfört. Det handlade om guld och kontanter (som jag hoppas att vi skall använda gemensamt)
Under denna del av akten stta övriga gäster och åt + drack öl eller Fanta.
Forts följer

Dagens namn: Heini Hemmi

Dagens citat. "The customer´s always right". Hycklande uttryck från detaljhandeln
 

En glad palmbärare


Några förväntansfulla familjemedlemmar.
Musikkåren (nederst)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis från dina gamla arbetskamrater! Vi förstår att du måste torka svetten ur pannan - Bruden är bedårande

/Elisabeth mfl

2009-10-28 @ 15:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0