Golf, nattmarknad och ett oljud

Mitt nya golfsällskap (-klubb) hade slagtävling idag. Jag var fyra slag efter segraren. Vädret slår till ibland. Mitt i spelet kom ett slagregn som i Sverige hade omöjliggjort spel. Här är det bara att se glad ut och fortsätta. Kul i alla fall.
Efter spelet besiktigade vi nykomlingen Sofia, baby. Hon är fantastiskt söt, liknar inte sin pappa längre.

Därefter nattmarknaden i Ch Am. Sanslöst stor kommers. Allt säljs:  hundvalpar, begagnade kläder, skivor, mat mm. Alla är där, trängsel men god stämning.

På hemvägen uppstod ett skärande missljud i bilen. Jag var orolig ända tills jag förstod att det var en syrsa som hade tagit sig in någonstans.

Bilder idag:

Fåglar i sjön vid Kang Krachan


Rafting utanför restaurangen i Kang Krachan (okänd besättning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0