Korta notiser

Lämnade bilen på verkstaden. Begreppet "expensive" är förstås lokalt. Jag var positivt överraskad. Ta blir alltid arg när jag jämför med svenska priser. Javisst, jag förstår nu att jag betalar ungefär en thailändsk månadslön för bilreparationen. Jag skall inte jämföra på detta sättet fler gånger.

Vi blev med TV i eftermiddags. Ta tittar just nu på någon thailändsk såpopera. Obegriplig när man inte förstår språket. Själva handlingen verkar inte så komplicerad.

Bild från gavel med ny satellitdish. Tagen litet sent på kvällen.


Kommentarer
Postat av: Khun Hans

Hej !

Ja, det där med relationer är inte lätt ! Glöm dock Anna, hon har ju sin Anka, antagligen även i badkaret.

Hälsningar

Hans

2009-09-27 @ 01:46:19
Postat av: Per

Vad får ni in på den tallriken då?

Funderar själv på att fixa lite gratiskanaler, 120 kanaler räcker ju inte för mig.

2012-01-03 @ 13:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0