Bättre nu

Denna dagen blev riktigt bra, Så här långt har jag mest känt mig kraftlös, negativ och halvsjuk. Dessutom ont i ryggen i tio dagar. Ingen golf (har faktiskt varit skönt) men imorgon tävling, får se hur det går...

På förmiddagen var vi i ett Tempel nära Hua Hin, där fö Ta har varit som "nunna". Attraktionen här, utöver Buddha, är de stora fiskarna, samt fiskodlingarna. Bilder senare. Idag bara bild på själva Templet, i sig imponerande


!

Efter en iövrigt stillsam dag, begravning i Templet i Ban Kwai på kvällen. Dock mitt på dagen, när jag hade lämnat av Ta och var på väg hem blev jag omkörd av en ambulans i full fart. Jag kom inte långt efter. Den hade stannat vid en olycksplats där man hade börjat dra ut folk från vraken. Det blir väldiga effekter med de farter som en del håller på motorvägen. Man tar det extra lugnt efter en sådan syn...

Från begravningen

Jag har slarvat med citat och namn, nu bättrar jag mig:

Dagens citat: "BNP mäter allting förutom de saker som gör livet värt att leva" (trol Ted Kennedy)
Dagens namn: Magnus Eriksson
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0