Byggnormer?

Vi har just ätit stor "barbecue". Ta sover framför TV:n. Tack och lov för där visas en väldigt våldsam gangsterserie.

En praktisk sak på restaurangen: Det skapas mycket disk, Denna samlas in i en trädgårdskorg på en sk säckkärra. Vad som händer sedan vet jag inte.

Nu till rubriken. jag har skrivit lokala ordningsstadgor i Sverige. Här saknas den slags bestämmelser. Vi har tre byggen i området. Vad jag förstår föreskrivs att morgonens arbete skall inledas med bilning, slagborr och tunga släggslag. Gärna avbrutet av en stor lastbil som avlämnar sin last med ett brak.

Vi har ingen halka.

Dagens namn: Pugh Rogefelt

Dagens citat:"Flygplanet kolliderade med luftballong mitt i luften". Var är det?

Kommentarer
Postat av: Monsieur Dupont

A quoi bon aller au ciel, puisqu´il faudra ensuite revenir sur terre?

2010-10-19 @ 19:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0