Bonus pater familias

Jag har hjälpt till i hemmet. Köpte diskmedel till Ta¤

Idag tandläkarbesök. Tyvärr har min utrmärkta tandläkare slagit igen sin butik, men jag hittede en ny klinik som verkade förtroendeingivande. Det nya för mig var att man lade en duk över ansiktet (med hål för mundelarna). Skönt att slippa blunda så hårt som jag brukar! Arbetet perfekt, talar inte om vad det kostar. Skulle någon ha stora tandproblem löser vi dem här - och resan är betald!

Är det någon som tar de nya (?) resonemangen om Ingvar Kamprads politiska uppfattning i ungdomen på allvar. Min pappa anförtrodde mig att "i tonåren var jag kommunist". Så många stolligheter begås på grund av ungdom. En karismatisk lärare, ledare &c kan få ungdomar att svärma för många saker.

Dagens namn (från patentverket): Silverpanda, Adememosse, anyone?

Dagens citat: " Det är ingen överdrift att säga att de obeslutsamma kan gå den ena vägen eller den andra" George Bush

¤ Försök till skämt

Från arkivet, Ta i full ornat


Kommentarer
Postat av: Don C

"Livet är en gåta, och lösningen står på baksidan."

Storm P

2011-08-26 @ 19:54:58
Postat av: Franky

Bryr mig föga om Kamprads ungdomsintressen, dock förnekandet av desamma hade känts bättre om han sagt som det var och stått för det. Hoppas allt är bra för övrigt, är ett nöje att surfa in här emmelanåt och läsa om dina förehavanden.

Hösten har nu slagit klorna i Blöteborg, men alla årstider har ju sin charm. Lev Väl

m.v.h. Franky

2011-08-29 @ 14:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0