Födelsedagsblogg

Så är den fruktade 65-årsdagen över. Det blev en väldigt lyckad dag. Började med att jag kom hem 0048 på morgonen efter Balut (sprit-yatzy, ni vet). Ett glas vatten, telefongratulationer från Ta och sedan i säng. Golf på fm, resultatet präglades av lördagens aktivitet. Därefter med Ta till Templet för good luck resten av året. Vila och sedan-Beachparty!

Ta och hennes vänner hade ordnat en mumsig thaibuffé (jfr uttrycket "det kommer ingen och maten kommer inte att räcka"). Här kom många och maten räckte. Även de av mig inhandlade dryckerna. Kareokemannen var beställd, han hade laddat några extra falanglåtar, så det blev blandning i repertoaren. Presenter, ja. Här är det viktigare att ge än att få, jag blev dock väldigt glad för den oväntade uppmärksamheten.

Ta körde mig hem...

Buffé


White man´s overbite. Jag trodde inte att jag skulle bli exponent för detta


Bättre dansbild i den ljumma kvällen


Som sagt, jubilaren måste sjunga


I år blev den rättstavad


Två ljus är ingen match för en gamma trombonist (som har blivit gammal)


Kommentarer
Postat av: Hjördis Alice o Ingrid

Ser ut att ha varit en god o trevlig fest! Grattis igen! Ser fram mot att träffas o gratulera i sommar! Även Signe gratulerar - vaktas just nu av oss ssk Hjördis! Kram

2012-03-20 @ 11:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0