Busy

Denna veckan har gått i organisationens tecken. Onsdagen var Captain´s Day. Jag förberedde med restaurangbeställning, sponsoring, pokalhämtning och diskussioner med den bana vi spelade på. Allt avlöpte väldigt väl, så jag är nu en nöjd Captain.
Igår var det tävling på Majestic Creek (där jag numera är medlem). Jag missade prispallen med en poäng, snopet...
Imorgon, lördag, bär det av till Bangkok med balutvännerna. Ställer in mig på en ansträngande weekend (ni som följer bloggen vet ju vad Balut innebär).
Tisdag är jag inbjuden till en nyöppnad japansk restaurang som har Grand Opening.
Torsdag, Thanksgivingparty.
Mellan kalasen litet golf.
Det är alltså inte särskilt synd om mig.
Svaret på förra frågequizen (förstås) Oslo. Var det någon som tyst för sig själv sa: Prag?
 
Dagens citat:" Prins Henriks tax död". Vem vill veta detta?
Dagens namn: John F Kennedy
 
Bilder från min trädgård
Denna skulle inte vara med, är ju från tävlingen i onsdags
Jag har oroat mig för bougainvillean, nu blommar den fint
Däremot är mangoträdet litet hängigt (fluctuations?)

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag är imponerad över din agenda,: hur hinner du med? Mest skoj, fest, resor, golf förstås. Jag vill också vara pensionär. Kram Pia

Svar: Jobbigt, men kom hit...
Olle Gard

2012-11-16 @ 13:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0