VM

De närmaste dagarna kommer jag att vara upptagen av en viktig sak - Balut VM! Spelare har rest hit från hela världen (nåja, några orter i Danmark, Bangkok möjligen någon från Finland). Vi började idag med golf, som är ett mer fysiskt spel. Avslutade med Balut och jag vann en mindre landskamp mot Danmark genom en oerhörd tur. Ni som har följt bloggen vet ju att vår tärningssport förknippas med bl a dryckenskap. När jag ser förberedelserna (Carlsberg sponsrar) måste jag medge att dett ligger något i detta. Därför blir dagens citat en travesti på det välkända Las Vegasuttrycket:" What happens in Hua Hin stays in Hua Hin". Jag tog ledigt ikväll, medan övriga spelare bättrar på vätskebalansen.
Dagens namn: Barack Obama, lycka till
 
Dagens frågequiz: Jag vann denna häromdagen, men vad är det?
 
Dagens bild:(jag skall försöka göra en tydligare bild) denna lilla pjäs tillverkade en servitör medan vi väntade på notan. Material, endast kapsyler och ett sugrör
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0