Julaftonsblogg

Svårt handikappad efter hårddiskkrasch. Över en vecka utan dator. Jag lämnade in den till doktorn som skulle fixa allt. Hämtade glad maskinen i lördags. När jag kopplade in den fungerade inte Internet och doktorn hade stängt. För övrigt var den lördagen den värsta från trafiksynpunkt. Man förberedde ett fyrverkeri till kungafamiljens ära. 36 ton sprängmedel skulle användas. Halva Asien var i Hua Hin. Jag skulle ju bara hämta min dator...
Golfresan gick utmärkt. Vi spelade på tre olika banor med skiftande resultat. Dock hade vi kul.
Nu har julen kommit. Ikväll danskt julfirande med anka och flaeskesteg. Igår födelsedagsfirande i Hua Hin. Imorgon kväll troligen alternativ middag med vännerna på Chill Out Bar. Svettigt.

God Jul och Gott Nytt År önskar jag er trogna bloggläsare!
Nu blir det bilder:
 
Jag varnade i en tidigare blogg för excessivt ölbruk. Här trodde jag att vi var färdiga
 
Såhär blev det...Mark är nöjd
 
Fina danska vänner
 
Your truly, i bakgrunden River Kwai
 
Morten slår ett riktigt golfslag
 
Inte fult!
 
Julpyntat
 
Granen står grön och grann...
 
Här sitter jag och skriver till er
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0