Crocodile Lilly

Osorterat:
Äntligen ordning på avloppet. För några veckor sedan totalstopp med onämnbart innehåll som hindrade allt utflöde. Första experten: gräv upp och gör nytt. Andra experten undersökte avloppsbrunn nr två, den var täppt. OK för några veckor, sedan stopp igen. Då tvingades kloakexperten själv att fundera. Svaret var förstås utflödet från köksvasken. Kraftfulla medel och hett vatten: först ut en cylinder av det onämnbara. Dock inte kraftigt utflöde, mer insats. Då kom resten...
Idag var jag trädgårdsmästare (se bilder). Det regnar och åskar, växtligheten exploderar. Bougainvillean skjuter ibland meningslösa skott, tyvärr några oåtkomliga. Slit och släp med "nyparkungen", den som når längst och är mest kraftfull.
Ikväll party. God mat, bra musik, men regn. Stämningen lite låg, men vi frös inte som vid svensk midsommar. Dansarna (flickor) är ofta okoordinerade, men mycket energiska. Ibland passar inte outfiten,men allt är väldigt charmigt.
Lilly visar mod. Hon jagade den stora krokodilen (som för all del inte lät sig skrämmas särskilt) medan den fege Pokey höll sig i bakgrunden.
Återkommer med Jeoffrey Barnard.
Endast ett citat: "President Obama lovade att lyssna på alla, nu är löftet uppfyllt"
 
Tycker inte om bad
 
Crocodile Lilly
 
Här spretar det i väntan på nyparkungen
 
Tuktat och klart
 

Kommentarer
Postat av: Sjödahl

Det är nog snart läge att starta Lilly 's fanclub här för a lla faceboocAre
På bloggen kan jag göra mitt för att hytta / Christina och Olle

2013-06-28 @ 23:32:24
Postat av: Anonym

Fast jag tänker mig hylla

2013-06-28 @ 23:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0