Litet bättre

Senaste inläggen har inte varit särskilt positiva. Nu har jag fått second opinion på en del. Kan kanske se litet ljusare på tillvaron här. Dessutom har vädret ändrat sig, några dagar där solen har synts. Kanske dry season kommer nu.
Idag golf (dålig) skönt dock att komma ut och få motion. De senaste veckorna har jag bara suttit på terrassen med en bok och ett glas vin. Icke befrämjande för konditionen.
Regnet har befrämjat svampväxten. Jag fick en påse blandsvamp som jag förvandlade till en härlig stuvning(se bild).
Min försäkringsagent, Julia behövde en större bil idag, hennes Fortuner deltog i en seriekrock som resulterade i skador både fram och bak. Hon betalade med en god kaka (se bild).
Nu sängen efter en ansträngande dag.
Regn på baksidan
 
Regn på framsidan
 
Såhär kan man göra med svampen. Underst en toast, på den butcher ham sedan svampstuvning och gratinerad ost, mums.
 
Kaka, tack Julia!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0