Hårda dagar går mot siyy slut

Fantastiska dagar! Först sex fina golfdagar, därefter en dags vila. Sedan tre dagar (två nätter) i Bangkok. Igår födelsedag.
 
Golfen gick hyfsat, vi spelade de bästa och trevligaste banorna. Fysiskt klarade jag mig bra, men vilodagen behövdes för att läka ömmande leder och muskler.
 
I fredags - Bangkok. Balut på lördagen, fri lek på fredagen. Inga detaljer (what happens in Bangkok, stays in Bangkok). Ansträngande övningar, dock.
 
Måndagen vila inför högtidsdagen. Den hade jag planerat att fira ensam fast med golf på fm. En god middag och litet bubbel senare . Skype och telefon från familj och vänner i Sverige förgyllde dagen. Till min stora glädje fick jag på kvällen besök av goda vännerna/grannarna Neng, Claus och Sofia. Golfrelaterade, välkomna, presenter. Dessbättre hade jag fått en fin Glenlivet tidigare som vi öppnade och bubbel till Neng. Ganska sen afton.
 
Imorgon golf 0648.
 
Av detta förstår ni att det nu är dags för ordentlig återhämtning, fasta tider, regelbundna måltider etc.
 
Hua Hin-laget på böljan den blå
 
PS Jag blev överraskad häromdagen, då hade bloggen haft 70 besökare på en dag. Max brukar vara 20 - 25 DS
 
 

Kommentarer
Postat av: Franky

Stort grattis i efterskott Olle!!

2014-03-24 @ 07:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0