Cool season

Äntligen har regnandet upphört och vädret är torrt och litet mindre varmt (svalare hade varit fel beteckning). Dagar med skribentarbete samt golf och andra förströelser. I dag besök i Hua Hin, också besök på konsulatet för inkomstintyg till visumet nästa månad. Jag stannar i Thailand i vinter trots att jag ibland grips av längtan till Norden. En intensiv period startar, jag är fortfarande i Movember, men nästa månad blir ansträngande. Klubbmästerskap, julebalut och julgolf med stor middag är några inslag. Än är inte själva julen och nyårsfirandet inplanerat. Idag såg jag Linieakvavit, som är vår julsnaps. Avstod, jag handlar den hos min säkre leverantör, kanske något billigare.
Bifogar två selfies med movember-mustasch. Mike som utmanade mig har redan rakat av sin prydnad, jag gör det snart.
 
Hej
 
Hoppas att forskningen kring prostata- och testikelcancer får många bidrag pga detta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Don C

Den klär dig.

2014-11-24 @ 20:57:12
Postat av: ingrid

tycker du är snygg utan..

2014-12-01 @ 15:40:35
Postat av: Franky

Tycker den där muschen passar dig utmärkt. God Jul o Gott Nytt År passar jag också på att hälsa!!

2014-12-12 @ 14:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0