Glad Påsk

Bloggandet har inte varit särskilt intensivt. Framförallt pga att det inte är lika roligt att blogg när bildvisningsprogrammet inte fungerar.
Det nya året har bjudit på många trevliga  inslag - flera kära besök från Sverige, en framgångsrikt genomförd Europatourtävling mm. Just nu är jag i efterdyningarna av influenza (dvs infektion av luftvägarna), mycket hosta litet sömn.
På söndag blir det dock paaskefrokost i Hua Hin. Då räknar jag med att vara tillräckligt återställd för sill, frikadeller lax mm. Ev snaps.. Egentligen har det inte varit så farligt att vistas inomhus i AC:s kyla. Utomhus i skuggan är +38 - 40 grader C, alltså hot season.
 
 

Planerar sverigeresa mitten av juli
 
Jag sjunger för er (gammal bild)
 
 

Kommentarer
Postat av: Alf L

Äntligen. Jag blev faktiskt orolig, trodde att något hänt dig då du inte bloggat sedan början av februari. Ringde Bill W igår för att fråga om han visste något. Gött att läsa att det är OK med dig.

2015-04-03 @ 13:46:11
Postat av: Gunnar Sandell

Olle min vän.
Podager är inte att leka med, som en läkare sa en gång. Men vem har tänkt leka med dem? Nja, skämt åsido, som slaktaren sa, det låter jäkligt jobbigt. Och att avstå från livets goda är inte lätt.
Hoppas du är pigg och kry till påskafrukosten.
Tackar för Libresserekalemn som snurrar. Speciellt glad för att den har förstärkt läckageskydd bak.

Må så gott min vän. Hustrun skickar kramar. Jag också

2016-01-23 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0