Hälsan

Flera av er har redan fått detta budskap. För säkerhets skull på blogg:
Kära vänner,
Detta året har medfört ett antal väldigt trevliga aktiviteter: fester, vänskapliga kontakter och golf (både som funktionär och spelare).
Dessvärre har de negativa inslagen varit övervägande: hälsporre, gikt, influenza ( nästan en månad hosta, feber och sängläge) och hälsporre igen. Dessa faktorer medförde mycket stillasittande/- liggande. Kulmen av detta blev en blodpropp i vänster ben, inte kul... Sjukhus i fyra dagar, nu hemma med medicin och injektionssprutor. På tisdag (imorgon) till doktorn för kontroll.
Jag låg på akuten innan j ag blev inlagd (ultraljudmaskinen fanns där). Kanske en blodpropp inte är så mycket i förhållande till vad jag fick se under timmarna på akuten. Jag avråder bestämt från motorcykelåkning!
Nu är det alltså medicnering som gäller, hur lång tid det kommer att ta för att bli återställd är ovisst.

Kommentarer
Postat av: Alf L

Krya på dig. Hoppas vi kan träffas om du kommer till Göteborg i sommar.

2015-05-11 @ 20:34:23
Postat av: Hans Robach

Gikt drabbar även mig. Min doktor hävdar för mycket öl och annat starkt, Viss genetisk belastning ingår oxå, farsan hade portvinstår eller podager.
Vi glädjer oss särskilt åt att Du nu i mogen ålder skall bli farfar. Kan meddela att detta tillstånd är mycket trevligt och berikande. Särskilt när ättlingen blir talbar och lydig.
När får vi se Dig här? Var nu ganska så länge sedan.
Ciao
Suzie&Hans

2015-05-29 @ 19:51:57
Postat av: Ana Durán

Hej Olle! Har tänkt mycket på dig senaste halvåret och blev orolig när jag såg på FB att du kanske inte mådde bra fick av Eva L veta att du har en blogg och att jag skulle titta in där. Säger som alla andra, krya på dig! Varm kram!

2015-07-21 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0