Äventyr i Cha Am

Idag "off day dag". Åkte till Cha Am för att handla. Ingen bra dag, alla bangkokbor är i vårt område under långhelgen. När jag backade ut från parkeringen stod det en bil som inte fanns där från början (jag behöver inte beskriva för försäkringsbolaget). Han fick några skråmor, jag betalade vad som var skäligt. Vi skiljdes som vänner.
Middag med Vajara och kort möte med Kie förgyllde resten av dagen.
Bilden idag: min granne (supersnabb, jag är glad att jag fick honom på bild) kom direkt från telefonkiosken. Obs! han har glömt sina röda skor!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Intressant granne! Synd med bilen - gick din oskadad ur äventyret?

2009-01-02 @ 18:53:47
Postat av: siggeh

Det kan ju vara skönt för dig att komma till ett Göteborg med telefonkiosker. Vi har ju skrotat 120 stycken på 20 år. Nu är det knappt 80 kvar. Sämre stäkllt för stålis alltså. Nu ska han få¨liksom i övriga Sverige en tjockare kiosk. Misstänker att han lagt ut på senare år...

2009-01-05 @ 22:27:51
Postat av: Anonym

Det kan ju vara skönt för dig att komma till ett Göteborg med telefonkiosker. Vi har ju skrotat 120 stycken på 20 år. Nu är det knappt 80 kvar. Sämre stäkllt för stålis alltså. Nu ska han få¨liksom i övriga Sverige en tjockare kiosk. Misstänker att han lagt ut på senare år...

2009-01-05 @ 22:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0