Ekonomisk excercis

Idag reflekterar jag över priserna. Jag blev förvånad när jag tankade bilen... Har gått över till gasohol, troligen någon blandning av bensin och alkohol. Hondas motorer är fantastiska
Full tank: 600 baht (150 kr)
En låda öl (grabbarna drack upp min i gårkväll), likaså 600 baht
En flaska blended whisky (se kommentar ovan) 350 baht
Lunch hos Chalor, 30 baht
Bifogar idag bild på en faktura som ser ut som fakturor skall se ut. Apropå prisläget. Hutch vill alltså ha 0 baht för min trådlösa connection, ok

Kommentarer
Postat av: siggeh

Hutch ser mycket gråare ut än o-pappretunder. Är du säker på att vår vän med saxen och klippa/klistra inte skojat med dig..

Annars är du ju en trevlig person som kanske då får vissa favörer??



2009-01-11 @ 20:09:37
Postat av: Bosse

Vilka priser!

Var det annat också som gjorde att du flyttade till Thailand?

2009-01-12 @ 04:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0