Dan före dan

I morgon blir det intressant. I natt pågår aktivitet för fullt. Dekoration av hus, gård och terasser. Bilder nästa gång.
Pinsamhet: jag predikar för alla, skaka skon innan du tar på dig den. Man vet inte vad som har krupit in sen sist. Inför träning tog jag med mig ett par golfskor och satte mig för att ta på dem. Den första kändes konstig, det tog emot när jag stack ner foten. Ormrädd drog jag ut foten fort, ut kom en förtryckt groda...

Dagens (orts-) namn: Åtvidaberg (alt Towa Carson)

Dagens citat: "When in charge, take command. When in command, do what´s right!" Norman Schwartzkopf (med reservation för namnets stavning.

Två ödmjuka ursäkter. Det är inte lätt att sätta sig på höga hästar
1. Paul Anka har skrivit den engelska texten till den franska melodin
2. Jan Guillou (hur stavar han nu sitt namn?) hade helt rätt om syndafloden
Förlåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0