Djurrutan

Bestyr i Cha Am under dagen. Hos Tas sömmerska fick vi titta på nästan nyfödda Golden-retrievervalpar (11 st).
Innan vi åkte till Cha Am tog jag några bilder på fiskarna efter deras frukost. De är ytterst välmående, och många.
Ösregn hela eftermiddagen.
Dagen avslutades med besök i Templet för att hedra en avliden granne. Alla cancersjukdomar kallas här "malegn". Den gode mannen, 52, dog av just malegn.
Ps. jag missade öppet mål när jag berättade att vi hade ätit anknäbb. Något lustigt infall om Anna Anka hade förstås varit på sin plats. Nu lämnar jag ankan och ser fram mot Mårten gås i november ( hej i Lund!) DS

Valparna



Fiskarna

Kommentarer
Postat av: Petra

Du får gärna ta hem en sån där liten valp till mig :)

2009-10-11 @ 21:02:55
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0