Immigration mm

Idag viktig anmälan till Immigration: jag har anlänt. Relativt enkel hantering bortsett från att jag ombads ta ett antal kopior på pass och vistelsebevis. Detta visade sig onödigt eftersom immigration i Bangkok redan hade klarat den formaliteten, 18 baht kostade det. Diverse business i Cha Am, sedan middag i Baan Gai (Tas hus). Nu hemma igen. Jag lider av sedvanlig flyg- och ACsnuva. Inte allvarligt.
När jag skulle bifoga bild var batteriet lågt. Försöker ladda det före sänggåendet som blir tidigt ikväll.
Om det blir bild visar den nya vardagsrummet. Fler bilder kommer, bl a på vår fontän och sovrummet, en explosion i rosa komponerad av den självsvåldiga byggledarinnan.



Kommentarer
Postat av: axel

Najz!

2009-09-07 @ 21:35:52
Postat av: Marita W

Klart godkänt. Vilken skillnad

2009-09-08 @ 07:43:59
Postat av: Anonym

Jag gläds åt att du äntligen fått ett sovrum i rosa -ser nog ut som en dröm!

2009-09-08 @ 13:13:22
Postat av: Anonym

Ja, Olle, rosa är verkligen du

2009-09-10 @ 13:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0