Tillbaka!

 

Äntligen Thailand!
Allt underbart, från hämtning på flygplatsen till resten av fredagen. Middag med ostron, kycklingsoppa och friterade räkor med nötter (kung foo). Allt med starka såser och vitlök. Nu till huset. Det blev bättre än jag hade tänkt, tack Ta! Nästan ingenting blev som jag hade sagt, det blev bättre! Bl a hade Ta beordrat förstoring av köket (good idea), men jag kunde inte föreställa mig hur idén såg ut. Väl nere såg jag genialiteten; flera flugor i en smäll. Jag återkommer till detta.
Apropå kök, jag erinrar mig den något konservative chefen jag hade en gång på åttiotalet som yttrade."Jag går aldrig in i Anne-Charlottes kök".
Bilder idag: 1.perspektiv samma som föregående med Chalong stående framför gamla köket. 2. Ta i sitt kök


Kommentarer
Postat av: Khun Hans

Ser fint ut !

Mycker nyfiken, så, fler bilder tack !

Hälsningar

Hans

2009-09-06 @ 20:10:24
Postat av: Karin

Kul att bloggen är igång! All renovering ser väldigt bra ut! Instämmer m föregående - fler bilder!!

2009-09-07 @ 18:04:59
URL: http://..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0