Kort rapport

Sverige väntar mer snö. Halkskydd på!

Ett tidigare inslag innehöll fler stavfel än jag i hastigheten upptäckte. Jag blev nogsamt upplyst om detta...

Dagen har varit god, jag vann 1 500 baht i ädel tävlan med ett 40-tal kamrater på Black Mountain ( berätta inte för SGF, jag vill fortfarande vara amatör). Hann precis hem för att åka till begravning av gammal urmoder, fin ceremoni. I morgon, pang, pang. Det som föregår kremeringen.

Dagens namn: Kjell Swanberg

Dagens citat:" Finns varken lag eller evangelium. Nuförtiden". Esping apropå att han anser att svin matas med blyhagel innan de levereras. Lagstiftaren borde se till att svinen laxerades före leverans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0