Kniven på strupen

Häromdagen gick jag till frisören. Jag har ju en avancerad frisyr, så det tog en stund att ordna den. När allt verkade klart, blev jag vält på rygg och intvålad i ansiktet. Nu kom kniven fram! Det är hisnande att låta en helt obekant person sätta en rakkniv mot strupen... Tack och lov skar han inte mycket, bara skrapade. Blev dessutom topsad i öronen (motvilligt).

Denna dagen har varit arbetsam. Först inköp till Tas strandverksamhet, stolar och öl (den finska turismen har tagit fart). Reparation av nyinköpt cykel till medarbetare. Sedan egna projekt: immigration, banken + div småsaker.

Allt har utfallit till belåtenhet, nu vila i hemmet och tidig säng. I morgon golf.

Dagens namn: Alain Prost

Dagens citat: " Jag kommer inte att tro på färg-TV förrän jag ser det svart på vitt"

Tjo (inga bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0