6:1

Nu börjar vädret stabilisera sig. Inget regn och skön temperatur
En viktminskningsmetod jag vill varna för är 6:1-metoden. Den drabbade mig i förra veckan: när jag vaknade kände jag akut toalettbehov. Efter tjugo sådana och fyra Imodium stillade sig tarmsystemet. Vätskebristen måste åtgärdas. Jag ordnade en dryck, mådde litet illa. Sedan, utan förvarning kom hela maginnehållet upp. Resten av dagen feber och huvudvärk (jag skulle spelat golf). Nästa dag hade en god vän anmält ett lag för att understödja våra vilda elefanter. När jag vaknade kände jag mig ok och anslöt till sällskapet. Vi startade, jag spelade bra i början, men snart kom effekterna av min dehydration fram. Aldrig någonsin har jag varit så trött på en golfbana (vi hade tackochlov buggies). Vid middagen efteråt fanns det dessbättre potatismos, det och litet dessert fick jag i mig + två Fanta och fem glas vatten. Några dagar senare var jag i balans igen.
Varning för pizza marinara!
 

Kommentarer
Postat av: Ingrid o Christer

själv kör jag 5:2 med dåligt resultat, dock jämföelsevis jättebra!!!!

2013-10-30 @ 20:05:55
Postat av: Don C

Pröva 7-0. Funkar alltid.

2013-10-31 @ 20:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0