HIO

Regnandet fortsätter. Vi hade en heldag på Banyan med stor charitytävling. Mycket kul med prosecco, sangria, massor med mat och många goda skratt. Ingen vinst, trots att vi tyckte att laget skötte sig mycket bra.
I söndags, sedvanlig roll-uptävling på Palm Hills. Jag spelade uruselt fram till åttonde hålet, där ett spikrakt utslag landade på green och rullade i hål. Tyvärr var vi 16 spelare så det blev litet dyrt efter spelet, caddien skall ju också ha extrabetalt vid en sådan här händelse. Kul ändå.
 
Idag har jag ägnat mig åt styrelsearbete för byn. Golf och jag har skrivit protokoll för falangerna, vi har också varit på banken och dessutom inspekterat klubbhuset inför renovering. Vi räknar fortfarande med att detta skall lösa sig och att vi till våren har en mönsterby.
PS. Det var inte kryptonit, det var titan i glasögonbågarna DS
 
Min partner Tony ser beslutsam ut
 
Några bilder från banan
 
Det har regnat så mycket att klongen är full. Krokodilen har just jagat iväg en konkurrent
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0