Lillljul

Inga bilder idag. Julsprittest..
I  morgon glada igen

Kommentarer
Postat av: lars p

Jag skrev en kommentar som försvann innan jag hade skrivit färdigt. Kom den fram?

2008-12-23 @ 20:44:42
Postat av: Lars P

Bäste Broder,

Varför testa julspriten? Du har ju redan "testat" i mer än fyrtio år! Ligger på sofflocket i Karlstad och väntar på tomten som förhoppningsvis kommer i morgon, i vart fall lovar Gerd det, med nytestad julsprit. Dina juldekorationer är fantastiska bara inte dessa kryddas med "ormet" som Du berättade om. Jag skulle inte ha någon som helst invändning mot att vara gäst på din julmiddag. Skulle inte heller ha något emot att ta hand om mat och servera den och

den nytestade spriten till gästerna och mig själv. "Säger Du orre en gång till slår jag ihjäl Dig" som väl Kolingen uttryckte det. Alltnog, Gerd och jag mår som vi fötjänar d v s utmärkt. Vi önskar Dig, Axel och Hanna och övriga gäster God Jul och ser fram att vi snart hörs av igen.

2008-12-23 @ 21:10:31
Postat av: Göran

Ho, ho. Här är julefrid.

2008-12-24 @ 11:04:48
Postat av: Khun Hans

Hej !

En förynt kommentar till herr Lars P. Merkel: Jag tror att rätt fågel är: Snöripa

Hälsningar

Khun Hans

2008-12-24 @ 20:36:44
Postat av: Lars P

Orre eller snöripa, no big deal. Själva historien är att Kolingen suktar utanför krogen och förebrår sin polare för att denne avundsjukt tillsammans med Kolingen ser överklassens överdåd.

2008-12-25 @ 12:33:55
Postat av: khun Hans

Mer Kolingen : Där kammade du noll, sa subban och sög upp den välbehövliga portionen. Restaurang: Masis Knosis

2008-12-27 @ 10:20:37
Postat av: Lars P

Sög och sög men sen då!!!???

2008-12-27 @ 15:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0