Golfblogg (känsliga läsare/tittare varnas)

Denna gången blir det golfbilder. Många har önskat någon dokumentation från ett av huvudintressena här.

Först iakttagelser från thaihorisonten. Baren-Meral och Robinson-Christian har en konflikt. Jaså...

Idol verkar större än både utrikes- och inrikeshändelser.

Kylan är på väg till Sverige.

Höstskiftningar i djungeln. Nu blir det torrt.

Golf. Jag har spelat ojämnt, men sänkt handikappet några slag. Nästa steg, singelhcp. Imorgon tävling. Kan jag bemästra våra sluttande greener kommer allt att gå bra!

Dagens namn: Holden Caulfield

Dagens citat: "Bollen är rund". Javisst

Entrén i klubbhuset. Fortfarande förväntansfull



Lou slår ut på tvåan. Hittills ok



Vackra blommor mellan hålen. Nu har jag tappat, fem över - på väg till sjuan.



Sjuan, par fem. Treputt, bogey. Usch, från tre meter. Detta är Palm Hills! Dock, birdie på nian!


Elvan, par tre. Par (jag gjorde trippelbogey på tian...)



Äntligen, artonde. Jag skäms efter en fyrputt från fem meter på femtonde

 

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul att du har sänkt dig!Här inte tankar på golf utan glögg! - Dagens namn här: Saab, som svenskarna har köpt en hel del av på senaste tid trots överhängande konkurshot...

2009-12-01 @ 17:21:57
URL: http://..
Postat av: Hjördis

Golf o golf - jag vet när golfbanan är som bäst - i december, i dimman, man kan ha kul i de stora sandhålen... Full fart ner o upp på andra sidan - mycket nöjsamt. O vatten att dricka finns i alla de små runda hålen - prima område!

Hälsningar Hjördis

2009-12-01 @ 22:00:41
Postat av: Anonym

´cos I love to live so pleasantly, live this life of luxury, lazing on a sunny afternoon, in summertime....

2009-12-02 @ 13:03:11
Postat av: Göran Gustavsson

Nu går vi till 7-an

2009-12-05 @ 10:43:28
Postat av: Karin

Dagens namn: Sven. Grattis Olle på namnsdagen!

2009-12-05 @ 12:15:16
URL: http://..
Postat av: Don C

Sjuan var namnet, sa Bill. Namnet var sjuan, sa Bull. Dagens namn i Gbg: Gösta Knutsson.

2009-12-05 @ 12:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0