Händelserik?

Nyss hemkommen från Templet (näst sista dagen i en begravningsserie). Mycket idag: Ta hade hyrt ut sin bil, leverans kl 0800. Därefter hem och i säng igen. Sen frukost, leverans av Ta till shop, hem, golfträning, lunch, vila, hämta Ta, frisören, bokstund, middag, Templet. Nu, Ta vid TV:n, jag i blogg.

Har nu läst ut "Aldrig fucka upp". Får bli dagens boktips. Kan det vara så jävligt i Stockholm?

Dagens namn: Roger Moore

Dagens citat. "Some dance to remember, some dance to forget". Hotel California.

Några citat har pga tidsbrist blivit litet töntiga. Jag skall försöka bättra mig.

Nya bilder har jag inte heller, får bli den långa anförarstången vid Loy Kratong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0