Diao mm

Nu hade jag lovat att ägna mig åt den söte Diao. Först måste jag dock säga något om denna dagen. Vi var i Bangkok. Reste med minibussarna som går från Hua Hin ofta och fort (+ billigt). Ta hade något viktigt medicinskt och dessutom tittade vi på staden, stor. Hemresan med marschfart 130 km/h gick på under två timmar. Påminde litet om resor i Vietnam, Peter Z. Dock inga chickenraces med lastbilar, vi har ju motorväg hela sträckan. När vi hade lämnat bussen och körde egen bil mötte vi en ko. Tack vare min kattsynthet och reaktionsförmåga lever den än. Bilen bakom var på väg att släcka dess liv.
Nu Diao. Denna söta gosse som är son till Ton, Tas äldste son. Han, Diao alltså, kommer ibland på besök, kärt. Nu bilder:

Farmor är glad

Diao i blomlådan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0