Lämnar landet

I morgon, måndag, lämnar jag landet. I Sverige på tisdag. Känns litet ledsamt. men skall samtidigt bli fint att åter träffa familj och vänner.

Väskorna är packade och senare i kväll åker vi till ett "party" (jag måste sätta citationstecken pga tillställningarnas karaktär).

I fredags var vi i Bangkok. Ta och jag samt några vänner såg showen Siam Niramit (gå in på nätet). Storslagen historiebeskrivning. Vattendrag, elefanter, getter och höns på scenen (+150 aktörer). Utegångsförbudet är hävt.

Dagens namn: Dennis Hopper

Dagens citat: "Små hönor skall inte värpa stora ägg -då blir de slarviga i ändan. (Piraten)

Här är mitt fina ressällskap utanför teatern


Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte Setterdén

Välkommen "hem" Olle! Förstår att det är blandade känslor inför din Sverigevistelse men du kommer i alla fall hem till den vackraste årstiden som just nu är i full blom, njut så länge det varar. :)



Ann-Charlotte

2010-05-31 @ 09:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0