Sommar, sommar, sommar...

Jag lyssnar på sommarprogrammen i Sveriges radio. Några från denna sommaren, andra av äldre årgångar.
Anderz Harning från -88 var en intressant historia, har det inte hänt mer i utvecklingen av den offentliga sektorn?
Några av årets sommarpratare har tagit upp spännande ämnen som har gett upphov till eftertanke.
Ulf Brunnberg var kanske lyckad om han hade tänkt vara satirisk. Nu var han nog inte det, bara enfaldig. Han är nu "borgerlighetens" (jag ansluter mig inte till hans) dödgrävare nr1.

Vi lever fn i utkanten av en tropisk storm. Den har drabbat Vietnam, Laos och de norra delarna av Thailand. Vi är alltså i utkanten, men mycket regn blir det.

Samtidigt beställde jag renovering. Chalong skulle ordna bättre altan och måla. OK i regnet,tror jag

Dagens namn: Johnny Nash

Dagens citat: " I´m black" Svensk turist i NY försöker förklara att han inte har några pengar.

Just another brick in the wall




Kommentarer
Postat av: Don C

Hälsningar från het sommar i DK. Ena dagen står regnet som stänger i backen, som man säger här, andra dagen räcker solskyddsfaktorn inte till.

Aktuellt i media. Ritt "Mareritt" Bjerregaard åker nu Kina runt på skattebetalarnas bekostnad. Ekstrabladet uppger att resan kostar en miljon DKK. Undra på att det är dyrt här i drottningriket.

Som tur är finns här många turister som stödsuper.

Mest synligt i Skagen.

Själv håller jag mig till ett ekologiskt örtte.

C

2011-08-03 @ 18:27:44
Postat av: billiga flyg till thailand

Trevligt :)



Hoppas ni klarar er från regnet :)



Tack för inlägget!

2011-08-05 @ 12:50:17
URL: http://www.billigaflygtillthailand.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0