Hos doktorn

Ta har varit sjuk länge (= mer än två veckor). Väldig hosta + övriga influenzasymptom. Vill inte gå till doktorn. Till slut, igår, åkte vi till doktorn i Cha Am. Där blev det injektion, inhalator + en oändlig mängd piller. Återbesök på tisdag, men idag verkar hon ok...
Värmen fortsätter, jag känner mig urlakad och slö, dock inte sjuk. Nu kom en liten regnskur och svalkade av.
Jag läser om det politiskt korrekta Sverige. Klarar inte ett öppet samhälle av begrepp som negerbollar, Nogger och kinapuffar?
Ja, ja, jag skall naturligtvis inte moralisera från min position.

Dagens citat (i parfymeriet): "Jag vill ha den deodoranten. Jaha, skall jag slå in den? Nej, jag tar den under armen." (Roligt)
Dagens namn från PRV: Humleving, Inbris.
Jag lyckades inte zooma vår "crocodile"

Kommentarer
Postat av: Hjördis Alice o Ingrid

Ta o kom hit en vända va.....

2011-09-25 @ 22:25:58
Postat av: Don C

Finska pinnar?

2011-09-29 @ 22:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0