Party, party

Det är mycket nu. I fredags var jag bjuden på vinlunch i gode vännen Peters restaurang och vinbutik. Meny nedan + freeflow. Avsikten var naturligtvis att vi skulle få äta och dricka gott, men också få göra nya bekantskaper. så blev det också jag mötte många trevliga människor från olika delar av världen. Dessutom fick jag ett vagt erbjudande om uppdrag inom arbetsrätt/ rekrytering. Mätt och god kom jag hem efter fem timmars lunchande (taxi, tack och lov).
 
Lördagen började på djursjukhuset. Jag skjutsade Ian med Nipper som skulle ha förnyad anti-valpbehandling.
 
Kvällen Balut. Åtta tappra "övervintrare" samlades för seriös kamp. De flesta spelarna har åkt eller skall åka till Europa vid den här tiden. Spel och mat (räkcocktail och fläskkotlett), free flow även här. Tack och lov för taxi!
 
Söndagen golf. Jag nämner det bara för att skryta med en 83-rond. Hyfsat spel nu.
 
Jag vet att matbilder är no, no, men jag är glad över att nu kunna manövrera min nya ugn. Denna falukorvsrätt blev jättegod
 
Menyn från i fredags, mums!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Falukorven ser verkligen läcker ut. Du får dela med dig av recept!

2014-05-19 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0